12 Nisan 2010 Pazartesi

Tembel kedi

Nasıl bir tembellik var üzerimde. Bahar havasından mıdır, hastalıktan mıdır nedir bilemedim. Havalar geçen hafta feci ısınınca, ben de aman nolcak ki Almanya'da bile üşümedim burada mı üşüycem diyip soyundum. Ama bir üşündüm, grip oldum hemen ertesinde. Burun akıntısı, boğaz kaşıntısı, öksürük ve halsizlik... Hafta sonu film festivali filan yalan oldu tabi. Öylece yattım evde, kafamın içinde birileri şarkı söylüyordu hep.

Zaten tembeldim, iyice tembel oldum. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Tezimin yüzüne bakmıyorum. Hoca çağırırsa bir gidiyorum, revizeleri yapıyorum, sonra mail atıyorum. Mail atınca bitti gitti sanki o iş bitmiş gibi geliyor. Sanki sorumluluğu karşıdakine atıyorsun, ama alakası yok tabi. İş hayatından kalma kötü bir alışkanlık. Neyse ki süper bir hocam var. Ben de iyi bir öğrenci olmaya çalışıyorum. Bu tembelliğime rağmen iyi durumdayım sanırım. Daha bütün kış yan gelip yatıp tek satır yazmayanlar var. Benim en azından 40 sayfam cepte :D Zaten sürekli kendimi, bir haftada en az 20 kaynakçalı 10 sayfa yazı yazmışlığın var, demek ki bir ayda 40 sayfa yazabilirsin, iki ayda 80 sayfa olur diye avutuyorum. Hedefim Mayıs sonu bitirmek. Haziranda da rötuşları ve revizeleri yaparız. Bitti gitti işte.

Bu arada geldim geleli, ki canım hiç mi hiç çalışmak istemiyor, iş arıyorum. Hem piyasanın durumunu görmek hem de ne kadar tercih edileceğimi görmek için. İyi bir yer bulursam da çalışırım artık. Bir yerden aradılar, telefonda ön görüşme yaptık, çok cazipti pozisyon, biz sizi önümüzdeki hafta tekrar arıycaz dediler, aramadılar. Sonra dallama bir holdingten aradılar, IK müdürünün konuşmasından daha kurumsal iletişim, halkla ilişkiler ne demek bilmediğini anladım ve nazikçe reddettim. Aslında sonra pişman oldum, yani gitseydim görüşmeye, uçuk bir rakam felan isteseydim acaba nasıl tepki verirlerdi merak ediyorum. Taktik aynı zaten hep, hoşuna gitmeyen yerlere yüksek fiyat, iyi yerlere makul fiyat vermek. Artık böyle olur olmaz çalışabileceğim tüm pozisyonlara başvuruyorum, ses seda yok. Ki öyle tecrübesiz eleman filan da değilim. Anladım ki piyasa sakin, işsiz çok. Şimdi yaz da geliyor, haziranın başı itibarıyla izinler başlar, işe alımlar iyice durur. Şu tez olmasa iyice boş oturmaktan kafayı yerdim herhalde. Buna da şükür.

Yaz gelince de ver elini dalış, ohh misss :DD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder