7 Nisan 2010 Çarşamba

Sinirim ben sinir

Hayat beni içine çekmeye başladı. Yine stres, yine endişe, yine telaş, şehir yorgunluğu, bitkinlik. Bir şey de yaptığım yok yani. Ufak tefek işler. Ama 6 aylık bir dinlenme döneminden sonra şunu görüyorum ki, ne çok stresliyim ne çok üzüyorum ve kafama takıyorum her şeyi. Eskiden bu kadar farkında değildim sanırım, şimdi sinir stresim daha çok gözüme batıyor.

Bugün iki bankada memurların hepsine verdim veriştirdim mesela. Zaten genelde çok zor müşteriyimdir. Hele konu bankalar olunca hep söyleyecek, azarlıycak bir şey bulurum. İlki Ziraatte iban nosu almaya çalışırken oldu. Bekliyorum ki, bir sayfa çıktı vericek bana, öyle bir kağıda el yazısıyla yazıp verdi. Yani niye insan hatası riskini ortaya çıkarıyorsun ki, bas ver di mi. bu mudur dedim budur dedi. Bir dolu söylendim. Bi de bana ukala ukala sanki çok alakası varmış gibi, hangi bölüm öğrencisi olduğumu sordu. Bir şey diyceni zannedip iletişim dedim, he dedi o yüzden anlamıyorsun. İktisat da okudum ben, ne alakası var bununla şimdi dedim. Arkamı dönüp giderken elindeki kalemi fırlattığını duydum.

İkincisi de Akbanka gittim, şu adresi değiştireyim dedim, taşındık ya. İşbankasında da aynı işlemi yaptım ama benden ikametgah filan istemedi. Zaten ben söylemeden yeni adresi memur söyledi. Sistem nüfus müdürlüğü ile entegreymiş, direkt güncelleniyormuş. Şimdi bunu bir bankada yaparken niye diğerinde yapamıyorum. Akbank illa yapamıyorum diyor, ki almanyaya gitmeden önce gidip ikametgah vermiştim, üzerime düşen sorumluluğu yaptım yani, gerisini de onlar takip etsinler bana ne. İyi dedim o zaman aviva Bes dahil tüm hesaplarımı kapatıcam, bir müşteri kaybettiniz geçmiş olsun.

Ama gerçekten herkese kök söktürdüm. Kesin arkamdan konuşmuşlardır. İyi de, hiç bişeye yaramıyor bu kadar çok çemkirmek, kendi sinirlerimi bozmaktan başka.

Halbuki uzun dinlenmeden sonra döndüğümde ne mutluydum, kelebek gibiydim, anlayışlı, güleryüzlü. Şimdi herkese burnumdan soluyorum resmen. Yok, benim bu memlekette huzurlu olmama imkan yok gerçekten. Kesin sinirden erken ölücem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder