26 Ağustos 2010 Perşembe

kötüyüm

Öyle kötüyüm ki. Boğazım yumru yumru. Hiçbir şey için ağlamaya fırsat olmadı. Olur olmaz zamanlarda gözyaşlarım geldi, hep yutkundum.

Dün kardeşim gitti. Canım ciğerim. Almanyaya ilk gidişi bu kadar koymamıştı. Ben de zaten Almanyaya gidiyordum. Belki belli olmaz geliverirdi. Ama şimdi evlenip de gitti. Günlerdir kuzumun yanına sokulup sokulup ben de sizinle gelsem ya dedim dedim durdum. Sonra da uğurlayıverdim.

Kardeşim gitmeden iki gün önce, yani babamın ölümünden üç gün sonra halam aradı. Bu kadın zaten bize hiç yakın olmadı, öyle arayıp sormadı. Babamın daha 7si çıkmadan arayıp da babanın babanenizin evin satışından kalan parası vardı, şimdi o para kime kalacak demesini sadece ben ve biz mi garip karşılıyoruz, yoksa genel ahlak ve terbiye kuralları çerçevesinde size de tuhaf ve kötü niyetli gelmiyor mu?

Ölen birinin borcu hakkı neyi varsa kime kalır ki allahın geri zekalısı??? Kimse varisleri onlara kalır. Kalkıp da bunun hesabını sormanın, aman da ben sizin iyiliğinizi düşünüyorum ayağına hesap defteri tutmanın ne gibi bir anlamı var!! Tabi kadın, kardeşinize hoşçakal demek istedim ayağına bizi arayarak sinirlerimizi altüst etmeyi başardı.

Ben tüm bu sinir bozuklukları, baş dönmeleri, ağlamalar ve zırlamalar arasında bir de doktora sınavına girdim. Zaten düğün vs. sonra da cenaze olunca hiç çalışamamıştım, iyice sinirlerim de bozulunca hiçbir boka konsantre olamadım.

Bu gerizekalı orospunun kızı da bugun mesaj atıp, annem sizin iyiliğinizi düşünüyor, ne istiyorsunuz ondan (biz aramadık ki siz bizi arıyorsunuz), ne kötü insanlarsınız gibi saçma sapan mail yazınca artık sinirlensem mi gülsem mi gerçekten bilemiyorum. Sinirden gülüyorum.

Ne kötü insanlarmışız!! Evet lan kötüyüm ben, en kötü kahkahalarımı atıp suratınıza tükürebilirim, ama arkanızdan hain planlar kurmam. Ana avrat suratınıza küfredebilirim ama onu bunu parayla ayartıp sizi oyuna getirmeye çalışmam. Tekme tokat girerim de kalbinizin acısını derinlemesine deşmem. Evet kötüyüm ben! Acaba siz kendinize hangi sıfatı layık görürsünüz!??!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder